ایجاد پوستری جذاب و گرم با افکت سبک تابستانی

ایجاد پوستری جذاب و گرم با افکت سبک تابستانی

ایجاد پوستری جذاب و گرم با افکت سبک تابستانی

بسیاری از تصاویری که عکاسی می کنیم در تعطیلات و یا سفرها و اوقاتِ فراغت همیشه چیزی در تصویر ، بعد از عکاسی ، کم است و شاید دوست داشته باشیم تصویر را اصلاح کنیم و یا افکتی بر روی آنها بگذاریم.برای اینکه عکس های معمولی خود را مثلا با یک افکت سبک تابستانی افکت گذاری و اصلاح کنیم نیاز است از خلاقیت خود استفاده کنیم.

در این آموزش با ابزاری آشنا می شویم که می توانیم دو تصویر را در هم ادغام و ترکیب کنیم و افکت سبک تابستانی را بر روی آن ایجاد کنیم.ابتدا تصویر مدل و بک گراند را وارد فتوشاپ میکنیم و با برداشتن پس زمینه ی مدل و گذاشتن آن بر روی بک گراندِ انتخابی شروع میکنیم و در ادامه با استفاده از فیلترهای فتوشاپ نور و افکت ها را ایجاد میکنیم.در حالیکه از آدجاستمنتزها نیز کمک میگیریم که بتوانیم ویرایش رنگ و نور را در تصویر بدست بگیریم.

افکت سبک تابستانی ممکن است به سلیقه ی هر کسی سازگار نباشد.اما تکنیکهایی که در آن استفاده می شود بسیار کاربردی و مهم است.بعد از انجام دادن این آموزش ما می توانیم با استفاده از خلاقیت ِ خود و سلیقه مان افکت دیگری را بر روی تصاویر خود ایجاد کنیم.

لطفا نکات قابل توجه زیر را یکبار مطالعه فرمایید :

  • پسورد فایلهای فشرده در تمرین های رایگان در صورت لزوم : babart.ir
  • برای باز کردن فایلهای فشرده حتما از نرم افزار WinRAR ver.5 or Up استفاده کنید.
  • به دلیل فرمت HD فیلمها ، برای تماشای فیلمها بدونِ مشکل ، باید کُدکهای ویدیویی K-Lite Mega Codec Pack را بر روی ویندوز خود نصب کنید.
  • برای تماشای فیلمها ی HD نرم افزار PotPlayer را به شما پیشنهاد می کنیم.
  • جدیدترین ورژن نرم افزارهای نامبرده ی بالا را از سایت soft98.ir می توانید دریافت کنید.


پخش آنلاین ویدیو

آموزشهای زیر را هم ببینید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *